بازار خرید و فروش عمده کیف و کوله مدرسه ای
خانه / پول عمده / بازار فروش کیف پول عمده ارزان | بزرگترین عرضه کننده انواع کیف پول در کشور

بازار فروش کیف پول عمده ارزان | بزرگترین عرضه کننده انواع کیف پول در کشور

بازار فروش کیف پول عمده ارزان یکی بیشترین توجه را میان بازارهای کیف و کفش دارد . خرید و فروش بالای این کالا و از سوی دیگر پایین بودن قیمت آن نسبت به سایر مدل های کیف زنانه و یا مردانه موجب شده است تا تعداد خرید مصرف کننده بیشتر باشد و به طبع تولید و پخش بیشتری از بازار را در بر بگیرد . از طرفی با اشباع شدن این بازار رقابت در ان سخت تر شده و تنوع کیف پول محصولات کیف پول ارزان قیمت بسیار بالا رفته است. شما میتوانید تنوع این مدل کیف ها را در گالری تلگرامی محصولات ما ببینید .

انواع کیف پول مردانه ارزان عمده

انواع کیف پول مردانه ارزان عمده

کیف پول مردانه ارزان قیمت مدل های متنوعی دارد . گرچه این تنوع به تنوع مدل های کیف پول زنانه ارزان قیمت نمیرسد ولی میتواند پاسخگوی انواع سلیقه ها باشد . کیف پول مردانه ارزان قیمت بیشتر شامل مدل هایی میشود که مشابه طرح و رنگ مدل های کیف پول چرمی هستند ولی با مدل های چرم مصنوعی ساخته و تولید میشوند . چرم های مصنوعی در بازار طرح ها و رنگ ها و کیفیت های متنوعی دارند که هر کدام از آن ها برای کیف پئل استفاده میشود و با توجه به کیفیت و مدل و هزینه های دوخت و لوازم قیمت متفاوتی پیدا میکند . میتوان انواع کیف پول مردانه ارزان قیمت عمده ای را به چند بخش اصلی و فرعی تقسیم کرد که شامل موارد زیر میباشد .

انواع کیف پول مردانه ارزان قیمت عمده :

  • کیف پول چرم مصنوعی زیپی
  • کیف پول طرح چرم اسپرت
  • کیف پول و موبایل مردانه
  • کیف پول چرم مصنوعی دو طبله
  • کیف پول جیبی مردانه
  • کیف پول پالتویی مردانه
  • کیف پول مردانه بزرگ و بند دار

تولید و پخش کیف دورسل در تمامی شاخه های بالا مدل های متنوعی از کیف های مردانه را عرضه میکند که میتوانید با رفتن به کانال تلگرام ما و یا پیام دادن در واتس اپ از این مدل ها دیدن کنید .

انواع رنگبندی در انواع کیف پول مردانه ارزان قیمت عمده

کیف پول عمده ارزان قیمت مردانه بیشتر در رنگ های کلاسیک عرضه میشود که شامل رنگ هایی همچون مشکی ، قهوه ای ، عسلی به عنوان رنگ های غالب و اصلی میباشند . رنگ های دیگری مثل  سرمه ای ، زیتونی و زرشکی خردلی و آبی نفتی هم کمابیش در کیف های مردانه مورد استفاده قرار میگیرد ولی این رنگ ها بیشتر در مدل های لوکس و تمام چرم مورد استفاده قرار میگیرد . ولی در کیف پول مردانه ارزان قیمت عمده هم میتوان این رنگ ها را در بسته بندی های جینی این مدل کیف ها پیدا کرد .

بازار کیف پول عمده ارزان مردانه

بازار کیف پول عمده ارزان مردانه

یکی از بازارهای پرکار و پرتولید کیف ها ، کیف پول مردانه ارزان قیمت است . شما میتوانید با انتخاب محصول مورد نظر خود و آنچه مورد پسند مصرف کنندگان و مشتریان شماست را سفارش دهید . امروزه دیگر نیاز نیست وقت بگذارید به بازار بیایید و یک روز از کسب و کار خود غافل باشید تا محصول مورد نظر خود را پیداکنید و خرید کنید .

امروزه سفر و مسافرت چه دورن شهری و چه بیرون شهری بسیار پرخرج است . ضمن اینکه یک نصفه روز و یک روز کامل از وقت گرانبهای شمارا میگیرد . همین زمان را میتوانید در مغازه یا دفتر خود باشید و به مشتری ها و متقاضیان محصولت خود رسیدگی کنید .

شما میتوانید همه محصولات را به صورت آنلاین ببیند و با فیلم هایی که از محصول تهیه شده تمام ابعاد محصول را بررسی کنید و از جنس محصول ، نوع دوخت ، کیفیت داخل و رویه محصول اطلاع پیداکنید و با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید و در سریع ترین زمان ممکن هرکجای ایران باشید سفار شخود را تحویل بگیرید .

بازار کیف پول عمده ارزان مردانه

شما میتوانید از طریق کانل تلگرام ما یا رفتن به کانال آپارات ما در شاخه کیف پول ، انواع کیف پول مردانه ارزان قیمت را ببنید و بررسی کنید . کیف پول عمده ارزان مردانه مورد نظر خود را پسند کرده با همکاران ما در واحد فروش ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید . بعد از مدت نهایتا سه روز برای شهرستان ها و یک روز برای تهران سفارش خود را تحویل بگیرید .


شما میتوانید در کانال آپارات ما عضو شوید و جدیدترین محصولات ما را تمام و کمال ملاحظه کنید و از جنس و کیفیت آنچه خریداری میکنید اطمینان حاصل کنید .


نگران خدمات پس فروش محصول نباشید . همکاران ما در واحد فروش پشتیبان شما هستند . اگر احیانا نیاز به تعویض سفارش داشتید یا مشکلی وجود داشته باشد ، همکاران واحد خرید ما در خدمت رسانی به شما حاضر و آماده هستند . ما توانسته ایم با خدمت رسانی به مشتریان عزیز و ایجاد رضایت کامل آن ها از خرید ، بازار مناسبی برای کیف پول عمده ارزان مردانه و زنانه ایجاد کنیم و بسیاری از همکاران ، پخش کنندگان و مغازه داران محترم را جذب کنیم . هدف نهایی ما رضایت کامل مشتری از خرید است . با ما همراه باشید .

معروف ترین مدل کیف پول عمده ارزان

معروف ترین مدل کیف پول عمده ارزان

معروف ترین مدل کیف پول ارزان قیمت مردانه مدل هایی است که بر اساس چرم طبیعی تولید شده است . مدل هایی که طرح رویه ی آن شبیه به بافت و شکل چرم است و دوخت و قسمت های داخلی این کیف ها به چرم طبیعی نزدیک است . این مدل ها که بیشتر هم در رنگ های کلاسیک عرضه میشود هم به صورت تکی و هم به صورت ست های دوتایی شامل کیف پول پالتویی مردانه و جاکلیدی یا کیف پول پالتویی مردانه و کمربند عرضه میشود . ست های ۳ تایی مردانه و ۴ تایی آن هم عرضه میشود که ست سه تایی آن شامل کیف پول پالتویی مردانه ، جاکلیدی و کمربند است و ست های ۴ تایی مردانه هم یک جاسوییچی و یا یک کیف جیبی مردانه همراه خود دارند . این مدل ها هم با توجه به اینکه از چرم مصنوعی تولید میشود قیمتی بسیار پایین تر از ست های چرم دارد .

کیف پول عمده ارزان قیمت

دلیل معروفیت این مدل کیف پول مردانه ارزان قیمت شبیه بودن رویه آن به چرم است که موجب زیبایی بیشتر میشود چرا که امروز با توجه به پیشرفت صنعت و تولید چرم های مصنوعی با کیفیت تشخیص چرم مصنوعی و طبیعی کار بسی دشواری شده است . گرچه فروشندگان و تولیدکنندگان به حتم در هنگام خرید مصرف کننده یا مغازه داران و بنکداران این نکته را بیان میکنند که کیف از چرم طبیعی ساخته شده یا چرم مصنوعی ، ولی برای مردم عادی کمتر قابل تشخیص میباشد . یکی دیگر از دلایل معروفیت این مدل کیف ها جادار بودن آن است . برای آقایان کارایی کیف از زیبایی ان بیشتر اهمیت دارد .ان ها کیف هایی را می پسندند که بتوانند همه وسایلی که باید در جیب آن ها را حمل کنند را داخل آن بگذارند . همه کارت ها ، مدارک شناسایی ، پول نقد و بسیاری از وسایل دیگرشان داخل ان جا بگیرد و بتوان به راحتی آن را در جیب خود حمل کنند . کیف های طرح چرم چون از روی مدل های چرم طبیعی الگو برداری شده به همه این نیاز ها پاسخ میدهد .

تولید کیف پول زنانه ارزان

تولید کیف پول زنانه ارزان

تنوع تولید کیف پول زنانه و کیف پول زنانه ارزان قیمت بالاست . شما در این بازار میتوانید هر رنگ و هر طرحی را پیدا کنید . با توجه به اینکه کیف پول زنانه سهم بزرگتری از بازار خرید و فروش کیف پول را دارد بنابراین تولید کیف پول زنانه و فروش کیف پول زنانه عمده هم بسیار بیشتر از مدل های مردانه ی کیف پول هستند . کیف پول زنانه در ابعاد متنوع ، اشکال و طرح های مختلف تولید میشود تا بتواند به هر سلیقه و انتخابی پاسخ بدهد .

تولید کیف پول زنانه ارزان قیمت بسیار گسترده است و مدل های متنوع این محصول در بازار عرضه میشود . در بازار کیف پول عمده ارزان ، از بهترین مدل های کیف پول زنانه ارزان قیمت مدلهای قفلی و دکمه دار میباشد که نسبت به مدل های زیپ دار ارزان تر است . این دکمه ها میتواند مگنتی یا قابلمه ای باشد . از مدل های پر طرفدار این کیف پول ، مدل کیف پول پالتویی سه بخشی میباشد که دارای سه بخش مجزا به هم متصل است که هنگام بستن روی همدیگر جمع میشود . این مدل ها پرطرفدارتر است و در طرح و رنگ های بسیار متنوع به صورت عمده و تکی به فروش میرسد . در زیر عکسی از این مدل کیف ها قرار داده شده است .

بزرگترین عرضه کننده عمده کیف پول زنانه ارزان

یکی دیگر از مدل های ارزان و پرفروش کیف پول زنانه ارزان قیمت کیف های دو بخشی پالتویی هستند که مانند دفتر یا کتاب باز میشوند و ممکن است وسط آن یک بخش میانی هم باشد که در دو طرف آن کارت ، پول و غیره جای بگیرد . که در زیر میتوانید عکس ان را ببینید.

بسیاری از کارگاه ها و تولیدی های انواع کیف در این حوزه یعنی تولید کیف پول زنانه و مردانه در حال فعالیت هستند و بخش مهمی از محصولاتشان را کیف پول زنانه ارزان قیمت تشکیل میدهد . گرچه این مدل کیف ها قیمت پایین تری دارد و ارزان تر هستند ولی سعی شده از نظر کیفیت دوخت و انتخاب رویه و داخل تا آنجا که ممکن است مناسب باشد و رضایت خریداران را جلب کند . این نکته بسیار مهم است چرا که اگر کیفی خریدار را راضی نکند منجر به مرجوعی یا عدم خرید مجدد میشود و رفته رفته بازار خرید و فروش محصول را خراب میکند .

بزرگترین عرضه کننده عمده کیف پول زنانه ارزان

بزرگترین عرضه کننده عمده کیف پول زنانه ارزان

بزرگترین عرضه کننده های کیف پول زنانه در بازار کیف پول عمده ارزان شهرهایی همچون تهران ، مشهد ، اصفهان ، کرج و قم هستند . گرچه شهرهای دیگری هم در این حوزه فعالیت فعالی دارند . ولی تولیدات این شهرها به اقصی نقاط ایران ارسال میشود .

تامین کنندگان کیف پول عمده ارزان در سایر شهرستان ها هم قابل توجه هستند ولی کمتر به شهرهای دیگر ارسال دارند و بیشتر تامین کننده شهر و استان خود هستند مگر مدل هایی خاص با قیمتی بسیار کمتر از کلان شهرهای تولید این محصول را عرضه کنند تا از تمامی نقاط ایران زمین متقاضی و مشتری داشته باشند .

بزرگترین بازار این شاخه از کیف در تهران قرار دارد و عمده ی تولیدی ها و تامین کنندگان این محصول در اقصی نقاط ایران محصولات خود را به تهران میفرستند و از تهران به اقصی نقاط ایران ارسال میشود . لازم به ذکر است بازار کیف پول عمده در شهرهای دیگر هم وجود دارد و ارسال به تمام ایران از آن ها صورت میگیرد ولی نسبت به تهران کمتر است .

سفارش کیف پول زنانه ارزان برای هدیه تبلیغاتی

جدا از بازار بزرگ کیف پول و بزرگترین بازارهای کیف پول عمده ارزان در تهران و شهرستان ، تولیدی ها خود نیز شروع به فروش مستقیم محصول با قیمتی مناسب پرداخته اند . شما میتوانید از طریق اینترنت یا حضور در محل تولیدی ها خرید خود را انجام دهید و محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب تر و ارزان تر تهیه کنید .

بسته های کیف پول عمده ارزان زنانه ۶ تایی و ۱۲ تایی هستند و سعی شده بیشترین و بهترین رنگ ها در هر جین یا بسته قرار بگیرد تا بتوان با افزایش انتخاب برای مشتریان و مصرف کنندگان درصد خرید را افزایش داد . چه بسا برخی از مصرف کنندگان از یک مدل محصول و یک مدل خاص چند رنگ را انتخاب و خرید میکنند . برخی از مدل های کیف پول زنانه ارزان قیمت دارای ۶ رنگ هستند که در بسته های ۶ تایی از هر کدام یک عدد کیف پول و در بسته های ۱۲ تایی از هر کدام دوعدد کیف پول قرار دارد . بعضی دیگر از بسته های کیف پول عمده ارزان زنانه دارای تعداد رنگ بیشتر یا کمتر هم هستند . رنگی که فروش بیشتری دارد و یا رنگ عمومی تری است تعداد بیشتری در بسته بندی ها قرار میگیرد .

سفارش کیف پول زنانه ارزان برای هدیه تبلیغاتی

سفارش کیف پولزنانه ارزان برای هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی نقش مهم و بزرگی در تبلیغات برندها و شرکت ها دارند . امروزه خیلی ها انواع محصولات خود و یا محصولات دیگری را به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان و مصرف کننده های خدمات شان اهدا میکنند . در بسیاری از این هدایا آرم یا لوگوی شرکت یا برند مربوطه نقش بسته است و اینگونه موجب میشوند تا اسم و نام شان به چشم عده ای بیشتری برخورد کند و یا در معرض دید همگان قرار گیرد .

در میان هدایای تبلیغاتی لوازم شخصی و لوازم ضروی که هر کسی به آن ها نیاز دارد مهمترین و پرطرفدار ترین هدیه های تبلیغاتی را در بر میگیرد . کیف پول در میان لوازم شخصی و هم در میان لوازم ضروری برای هر فرد جایگاه مناسبی دارد . شما میتوانید در مقاله ی انواع هدایای تبلیغاتی در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری داشته باشید و تصمیم درست تری بگیرید .

عمده فروشی کیف پول

ست های چرمی و غیر چرمی و مهمتر از آن کیف پول زنانه و مردانه در میان هدایای تبلیغاتی اهمیت بسیاری دارد . نمونه های کیف پول چرم طبیعی و کیف پول چرم مصنوعی هر کدام بخشی از نیاز مشتریان و مخاطبان این حوزه را پاسخ میدهند . برخی از این محصولات هم جنبه ی استفاده مردان و هم برای استفاده زنان مناسب هستند . برخی دیگر نیز اختصاصی برای مردان یا برای زنان تولید و آماده سفارش دهی هستند . کیف پول عمده ارزان یکی از بهترین مدل های کیف پول برای سفارش هدیه تبلیغاتی میباشد . کیف پول عمده ارزان زنانه و مردانه را میتوانید با لوگو یا آرم خودتان سفارش دهید و آن را در بسته بندی های خاص به انتخاب خود هدیه دهید . از آنجا که این مدل کیف پول با کیفیت مناسبی تولید میشود میتواند مدت ها برای مصرف کننده کار کند و هرچه کیفیت بهتری داشته باشد اعتبار برند شما پیش مصرف کننده بیشتر و بیشتر میشود . بنابراین سعی کنید مدل یا محصولی از حوزه کیف پول عمده ارزان را انتخاب کنید که تا مدت ها موجب رضایت مشتریان و مخاطبان شما از هدیه ای دریافت کرده اند باشد .

کیف پول عمده ارزان قیمت

کانال عمده فروشی کیف پول عمده ارزان قیمت

یکی موضوعات بسیار مهم تنوع محصول در حوزه کیف پول عمده ارزان است . شاید برای دیدن و بررسی تعداد بسیاری از این مدل محصولات باید وقت بسیار زیادی صرف کنید . از سوی دیگر شما در ملاحظه و بازدید و چرخیدن در بازارهای کیف پول عمده ارزان که ممکن هر کدام در بخشی از ایران یا تهران باشد بایستی زمانی را صرف رفت و آمد کنید . ترافیک و کمبود وقت و یا بسته شدن بعضی از مراکز و بازارها و پاساژها راس ساعتی خاص ممکن است باعث شود شما به موقع به این مراکز نرسید یا نتوانید همه مدل هایی که مدنظرتان هست را پیدا کنید و مجبور شوید دوباره به این مراکز سر بزنید .

کانال عمده فروشی کیف پول عمده ارزان قیمت

یکی از راه هایی که در وقت شما صرفه جویی میکند و موجب میشود تا وقت کمتری صرف کنید و مدل ها بیشتری را هم ببینید و بررس بکنید . انجام تمام این کارها در منزل یا محل کسب و کارتان است . آن هم از طریق اینترنت . شما میتوانید از طریق اینترنت مدل های متنوعی از کیف پول عمده ارزان را چه زنانه و چه مردانه ببینید . بررسی کنید . فیلم هایی که از این محصولات تهیه شده را ملاحظه کنید . از جنس و دوخت و ابعاد و اندازه ی آن ها با خبر شوید و با اطمینان و آرامش سفارش خود را ثبت کنید .

بعد از ثبت سفارش بار یا محصولات انتخابی خود را در درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید . بدون آنکه سفری کنید یا به بازار مراجعه کنید ، در ترافیک بمانید یا محل کسب خود را ترک کنید میتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیرحسین یوسفی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09128153744
telephone icon شماره ثابت: 02155982639
fax icon فکس: 02155982639
telegram icon کانال تلگرام: behellco@
email icon پست الکترونیکی: Yousefi.amir.h@gmail.com
address icon آدرس: پایین تر از بهارستان ،بعد از چهارراه سرچشمه، بالاتراز بیمارستان سپیر ،پاساژ عقیق، پلاک بی 16،کیف سارینا

مطلب پیشنهادی

روش جدید خرید کیف زنانه عمده ارزان قیمت

تاثیر طراحی بر فروش عمده کیف لوازم آرایش

بازار متنوع و سرشار از طرحهای مختلف با کیفیت های متنوع شده است. فروش عمده کیف لوازم آرایش در طرح و نقش یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در تقاضا بوده که یکی از دلایل در افزایش میزان تقاضا برای خرید این نوع کیف؛ پوسته یا به عبارتی پارچه یا چرم مصرفی در ساخت این کیف ها می باشد. فروش عمده کیف لوازم آرایش ...

پاسخی بگذارید