بازار خرید و فروش عمده کیف و کوله مدرسه ای
خانه / کوله پشتی / خرید کوله پشتی دخترانه ارزان | تولید کوله پشتی در کشور

خرید کوله پشتی دخترانه ارزان | تولید کوله پشتی در کشور


برای خرید کوله پشتی دخترانه ارزان دیگر دغدغه و نگرانی نداشته باشید.
اینکه چه مدل از کوله پشتی را برای مدرسه و یا حتی دانشگاه انتخاب کنند، موضوع مهمی است.
با توجه به مارک های گوناگون انواع کوله پشتی دخترانه و تنوع آن ها، بنظر می رسد انتخاب کیفیت خوب، کمی سخت باشد.

نکاتی در انتخاب کوله پشتی مناسب:

  • کوله پشتی باید چرمی یا برزنتی باشد تا
    به راحتی تغییر شکل ندهد و شکل آن با قرار دادن کتاب، دفتر و … تغییر
    نکند.
  • خودتان را وزن کنید، عدد وزن تان را
    تقسیم بر ۱۰ کنید. اگر در دوره دبستان یا راهنمایی درس می خوانید، وزن کیف و
    کوله‌ مدرسه‌ تان همراه با وسائل آن باید مقداری کمتر از ۱۰ درصد وزن
    خودتان باشد.
  • وزن کیف و کوله‌ دبیرستانی‌ها همراه با وسایلی که در آن می گذارند باید کمتر از ۱۵ درصد وزن خودشان باشد.
  • اگر به جای کوله از کیف استفاده می کنید
    نیز در صورت سنگینی بیش از حد آن به استقبال ابتلا به آرتروز مچ و احساس
    درد در عضلات بازو رفته اید.
  • کیف ها و کوله های تک بند که بندشان
    معمولا از یک سمت بدن بر دوش می افتد، در صورت استفاده‌ طولانی مدت سبب
    نامتقارن شدن ستون مهره ها و احساس درد در نواحی شانه، گردن و کمر می شود.
  • بند کیف یا کوله حداقل باید شش سانتی
    متر عرض داشته باشد تا وزن آن با فشار بر رشته های عصبی یا نواحی گذر
    رگ‌های خونی باعث آسیب، ضعف و گزگز دست یا بازو و شانه نشود.
  • کوله را طوری بر پشت خود قرار دهید که حین حرکت پیچ و تاب نخورد یا جا به جا نشود.
  • بخش فوقانی کوله نباید بالاتر از شانه هایتان باشد. بخش تحتانی آن باید بالاتر از استخوان لگن و باسن قرار گیرد.
  • حین خرید کیف افزون بر معیار پهنا و نرمی اسفنجی بند آن، دقت کنید که دسته‌ آن سفت، خشک و خیلی باریک نباشد.

خرید کوله پشتی دخترانه ارزان | تولید کوله پشتی در کشور

خرید کوله پشتی دخترانه ارزان

خرید کوله پشتی دخترانه ارزانامروزه در بازارهای فروش کوله پشتی دخترانه شاهد میزان تنوع بالایی از طرح ها و رنگ بندی ها هستیم. این موضوع هم باعث می شود دغدغه ی خرید را بیشتر کرده باشد، و از طرفی نیز می تواند فرصت انتخاب بیشتری ببخشد.
یک کوله پشتی مناسب و استاندارد دخترانه، علاوه بر ظاهری شیک و جذاب، از کیفیت بالایی هم برخوردار است . شما می توانید کوله پشتی های ارزان قیمت را انتخاب کنید که در عین حال هم زیبایی کوله پشتی را در نظر گرفته باشید و هم محصول موردنظرتان دارای کیفیت خوب و مناسبی باشد .

لیست قیمت کوله پشتی دخترانه

لیست قیمت کوله پشتی دخترانه

کوله پشتی مارک منگو ۱۸۰ هزار تومان

کوله پشتی زنانه ۳۸۸ هزار تومان

ست کوله و کفش جدید ۳۵۰ هزار تومان
ست کوله پشتی وبوت خاکی زنانه ۴۸۰ هزار تومان کوله پشتی جدید زنانه ۱۲۰ هزار تومان

پخش عمده کوله پشتی در کشور

پخش عمده کوله پشتی در کشوراز مراکز پخش عمده کوله پشتی در کشور می توان به نمونه های زیر اشاره کرد که با مراجعه به آن ها می توانید خرید خود را انجام دهید :

  • کیف پدیده : تولید و فروش عمده انواع کیف
  • تولیدی کیف شرفی
  • تولیدی کیف پیک
  • تولیدی کیف آسو
  • تولیدی کیف آرین
  • تولیدی آریا چرم
  • و …

انواع کوله پشتی دخترانه

انواع کوله پشتی دخترانهکوله پشتی دخترانه می تواند انواع مختلفی داشته باشد . از جمله :

شما می توانید مدل های مختلف کوله پشتی از جمله مدل کوله پشتی اسپرت و طرح دار و کیف های مدارس را در فروشگاه اینترنتی arga-mag مشاهده نمایید.

مراکز فروش کوله پشتی دخترانه در سراسر کشور

مراکز فروش کوله پشتی دخترانه در سراسر کشورخرید اینترنتی انواع کیف مدرسه دخترانه، خرید اینترنتی کوله پشتی عروسکی ، کوله پشتی دخترانه پولکی از فزوشگاه های اینترنتی مختلف امکان پذیر است . از جمله :

  • فزوشگاه اینترنتی دلیچی
  • فروشگاه اینترنتی زرینچه
    فروشگاه اینترنتی کوله پشتی
  • فروشگاه اینترنتی ترک جامه
  • و…

همچنین می توانید برای خرید کوله پشتی فانتزی دخترانه دیجی کالا به اپلیکیشن دیجی کالا یا سایت آن سر بزنید.

مراکز تولید کوله پشتی باکیفیت در کشور

مراکز تولید کوله پشتی باکیفیت در کشور

  • تولیدی رضوان
  • نوین چرم
  • مرکز کوله پشتی چرم مشهد
  • تولیدی کیف یاران
  • مراکز مختلف تولیدی کیف در تهران
  • تولیدی کوله پشتی و کیف مدارس تهران بگ
  • و …
کانال عمده فروشی کیف پول عمده ارزان قیمت

فروش عمده و تک از طریق کانال کوله پشتی دخترانه ارزان

فعالیت ها و حضور در فضای مجازی هر کسب و کار رابطه مستقیمی با فرهنگ کسب و کار آن جامعه و یا کشور دارد.  برای برای مثال بسیاری از کسب و کارها از جمله فروشندگان و افرادی که به دنبال خرید کوله پشتی دخترانه ارزان هستند از کانال های تلگرامی استفاده میکنند.  برای مثال عده‌ زیادی از خریداران در نقاط مختلف ایران و حتی کشور عراق و اقلیم اربیل کردستان به دنبال پیدا کردن کانال کوله پشتی دخترانه ارزان هستند. اکثر این کانال ها با ارائه انواع متفاوت مدل ها با قیمت های گوناگون به مشتری های خود سرویس می دهد.

تامین فروش کوله پشتی دخترانه دیجی کالا

برخی از کارگاه های تولید کوله پشتی در کشور علاوه بر حضور از روش فضای مجازی و فروش از طریق  کانال کوله پشتی دخترانه ارزان برای افرادی که قصد خرید کوله پشتی دخترانه ارزان دارند،  محصولات خود را با قیمت های رقابتی در قسمت فروش کوله پشتی دخترانه دیجی کالا و سایر سایت های فروش آنلاین دیگر قرار می دهند.  حتی برخی از این فروشندگان محصولات دیگری را در بخش‌های دیگر از جمله فروش کوله پشتی بچه گانه دیجی کالا و همینطور کوله پشتی دخترانه فانتزی ارائه می‌دهند که توانسته است در سایت‌های دیجی کالا فروش مناسبی را داشته باشند. اما اگر به دنبال پیدا کردن کوله پشتی دخترانه دیجی کالا نبوده و به دنبال خرید با قیمت عمده مناسب هستید با اولین تماس مجموعه تولیدی دورسل، می تواند شما را با انواع قیمت های عمده و تکی راهنمایی کند.

تقاضای قیمت عمده کوله پشتی دخترانه برای مدرسه از دورسل

حجم تقاضا برای بازار فروش عمده و خرید کوله پشتی دخترانه ارزان در چند ماه پیش رو به شدت افزایش خواهد یافت. برخی از کارگاه‌های تولید کوله پشتی با ارائه مدل های جدید و انواع مدل کوله پشتی دخترانه برای مدرسه توانستند بخش بزرگی از بازار را تصاحب کرده و با ارائه مدل های جذاب کوله پشتی اسپرت دخترانه برای مدرسه و همینطور استفاده از متریال های جدید از جمله ارائه کوله پشتی لی دخترانه برای مدرسه؛ توجه بسیاری از خریداران را به محصولات خود جلب کند.   نکته مهم برای تداوم فروش توجه به نیاز واقعی مشتری و حفظ کیفیت است که البته در سال‌های اخیر برخی از کارگاه های تولیدی و کانال های تلگرامی فروش عمده کوله پشتی دخترانه برای مدرسه به این اصل دقت کردند و برای رضایت مشتری فعالیت‌های نوآورانه ای را انجام میدهند.

قیمت عمده کوله پشتی دخترانه

قیمت خرید کوله پشتی فانتزی دخترانه ارزان دیجی کالا

عبارت فانتزی رابطه مستقیمی با توصیف آن در ذهن افراد مخصوصاً تولیدکنندگان و فروشندگان بازار خرید کوله پشتی دخترانه ارزان دارد.  به عنوان مثال استفاده از پارچه های پولکی و همینطور چاپ های متفاوت که جذابیت بصری زیادی دارند، در داخل دسته بندی خرید کوله پشتی فانتزی دخترانه ارزان دیجی کالا محسوب می‌شود. اما این بازار علاوه بر ارائه این مدلهای جدید از کوله پشتی ها محصولات به نسبت ساده‌تری را دارد که در دسته بندی این نوع از محصول قرار نمی گیرند.

قیمت پایین برای کوله پشتی دخترانه پارچه ای عمده

 با سرمایه گذاری های جدید در تولید کوله پشتی دخترانه پارچه ای و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته چاپ بر روی پارچه، نمونه دیگری از کوله پشتی ها به بازار ارائه شده است که انواع مدل های جذاب کوله پشتی دخترانه پارچه ای در بازار با تنوع بسیار زیاد نقشه ها و تصاویر گرافیکی موجود شده است. انواع متفاوت این نوع از محصولات توانسته است کمک بسیار زیادی به تنوع محصولات و مدل ها در هنگام خرید کوله پشتی دخترانه ارزان کمک کند.

 کوله پشتی دخترانه پارچه ای عمده

دورسل پشیتبان تقاضای عمده خرید کوله پشتی ارزان

علت اصلی ارزان بودن و یا گران بودن هر محصول الزاماً به معنی بادوام بودن آن نیست.  برای مثال برخی کارگاههای تولید کوله پشتی در کشور با بهره گیری از روشهای تولید بهینه توانستند بازار خرید کوله پشتی دخترانه ارزان را با محصولاتی که به نسبت کم هزینه و کاربردی باشند پشتیبانی کنند.  این اصل و درایت توانسته است حجم بسیار زیادی را برای خرید کوله پشتی ارزان به صورت عمده تحت عنوان سفارش و یا صادرات کیف به عراق برای برخی از تولید کنندگان کوله پشتی در ایران به ارمغان آورد. در کنار فروش و خرید کوله پشتی ارزان پسرانه بازار خرید کوله پشتی کوهنوردی ارزان و خرید کوله پشتی مسافرتی ارزان به دلیل آنکه ایام تحصیلات حضوری وجود ندارد افزایش بیشتری داشته است.

جذابیت کوله پشتی دخترانه هولوگرامی

جذابیت و چشم گیر بودن اصل اساسی برای تصمیم نهایی خرید مشتریان در هر دو بازار حضوری و اینترنتی است. این پارامتر مهم باعث شده تا خرید کوله پشتی دخترانه ارزان به امری بسیار سخت برای ارائه کنندگان این نوع کوله پشتی تبدیل شود.  به همین دلیل استفاده از پارچه های جذاب از جمله پارچه هولوگرامی که به صورت رنگین کمانی و نقره فام بوده، می تواند جذابیت بصری را لااقل برای بدنه کوله پشتی ایجاد کند.   انواع مدل های جذاب کوله پشتی دخترانه هولوگرامی دیجی کالا و بسیاری از سایت های فروش عمده تکی برای بازار ارائه می‌دهند؛ اما نکته مهم توجه به تعداد جیبها داخلی و لایه های محافظ هر کوله پشتی دخترانه هولوگرامی است که تاثیر زیادی را بر هزینه نهایی تولید و قیمت تمام شده برای تولید کنندگان و فروشندگان عمده کوله پشتی می‌گذارد.

بورس کوله پشتی دخترانه مشکی

غیر از فرم و مزایای کاربردی بسیاری از محصولات رنگ عامل اصلی و غیره قابل انکاری است که نمی‌شود تاثیرگذاری آن را نادیده گرفت.  اما برای مثال برخی از کارگاههای تولید کوله پشتی به دلیل آگاهی از سلیقه بازار مصرفی ایران مخصوصاً برای سنین بالای دبیرستان و دانشگاه مطلع هستند که اکثر قریب به اتفاق جامعه رنگ مشکی را نسبت به سایر مدل های دیگر برای خرید کوله پشتی دخترانه ارزان انتخاب می کنند. مزیت  انواع مدل کوله پشتی دخترانه مشکی  به نسبت سایر رنگ ها هماهنگی با اکثر رنگ های مانتو و یا طرح لباس است که به دلیل نبودن در دایره رنگی غیر از سیاه نیاز به هماهنگی و دردسر هارمونی رنگ را ندارد.  با این تفاسیر کوله پشتی دخترانه فانتزی مشکی قدری جذابیت بیشتری داشته تا بتوانند با طرح های جذاب، نظر مساعد بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. با اولین تماس بیش از ۵۰ مدل کوله پشتی دخترانه مشکی و کوله پشتی پسرانه مشکی را از ما دریافت کرده و قیمت های رقابتی ما را با سایر تولدیکنندگان بسنجید.

بورس کوله پشتی دخترانه مشکی

قیمت مناسب کوله پشتی دخترانه شیک به صورت عمده و تکی

انتخاب واژگان برای بیان هر محصول رابطه مستقیم با تصور ذهنی آن جامعه در هنگام خرید دارد. برای مثال کوله پشتی دخترانه شیک  اسپرت به ما این را نشان می‌دهد که طراحی و همینطور کاربرد دو پارامتر  مهم برای خرید هستند.  واژه شیک بودن به سختی می‌تواند در کنار ارزان بودن قرار گیرد و برای مثال در خرید کوله پشتی دخترانه ارزان به کار بیاید.  اما اگر کوله پشتی دخترانه شیک مجلسی را در هنگام استفاده برای خرید و یا عبارت کوله پشتی دخترانه شیک برای مدرسه را در نظر داشته باشیم؛ مطمئناً در کنار کاربرد اولیه به این پارامتر دقت شده است  تا عرضه بهترین پارچه ها و همینطور باکیفیت‌ترین دوخت ها و تعدد زیپ های با کیفیت آبکاری شده برخوردار باشند.

حفظ فروش عمده و خرید اینترنتی کوله پشتی دخترانه دانشجویی ارزان

تعداد واحدهای آموزشی و راحت شدن سهولت ورود به دانشگاه موجب شده تا بازار فروش عمده و خرید اینترنتی کوله پشتی دخترانه دانشجویی ارزان به راحتی  پتانسیل های خوبی را برای تولیدکنندگان کوله پشتی در ایران ایجاد کند.  با شرایط موجود، برخی از کارگاههای تولید کوله پشتی به این موضوع دقت میکنند که خرید کوله پشتی دخترانه ارزان اصل اساسی در انتخاب دسته بندی محصولات تولیدی آن هاست.  طراحان و مهندسین خطوط تولید به بهره گیری از تجربه و همینطور دانش خود توانسته‌اند با انتخاب مواد اولیه مناسب و به نسبت کم هزینه تر و همینطور اصول اولیه در ارائه کاربردی ترین نوع کوله پشتی بازار خرید اینترنتی کوله پشتی دانشجویی دخترانه را علی رغم تمامی شرایط بد اقتصادی حفظ کنند تا بازار زیادتری را در تقاضای خرید خود پوشش دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیرحسین یوسفی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09128153744
telephone icon شماره ثابت: 02155982639
fax icon فکس: 02155982639
telegram icon کانال تلگرام: behellco@
email icon پست الکترونیکی: Yousefi.amir.h@gmail.com
address icon آدرس: پایین تر از بهارستان ،بعد از چهارراه سرچشمه، بالاتراز بیمارستان سپیر ،پاساژ عقیق، پلاک بی 16،کیف سارینا

مطلب پیشنهادی

مرجع اصلی فروش عمده کوله پشتی پیاده روی اربعین | تولید و پخش عمده کوله پشتی اربعین

با توجه به فرا رسیدن ایام عزاداری محرم تولید و فروش عمده کوله پشتی پیاده روی اربعین بخشی از محصولات تولید شده توسط مجموعه دورسل است

پاسخی بگذارید